fbpx

E-mail marketingas: iš kur gauti kontaktų?

2017 9 rugpjūčio

Turbūt kiekvienas esame girdėję apie e-mail kontaktų pirkimo galimybę. Kontaktų, kuriuos įsigyjame iš tiekėjo ir kuriems stengiamės parduoti savo produktą ar paslaugą. Dažnai tokia didelė investicija atneša labai mažą grąžą. Sutinku, tokia galimybė iš pradžių skamba visai šauniai – sumokėsiu tūkstantuką ir siuntinėsiu e-mail’us apie ramentus. Tačiau kaip galima tikėtis, kad tokių kontaktų tiekėjas juos surinko sąžiningai? Ar tikrai kiekvienam iš tokiu būdu gautų kontaktų prireiks ramentų?

Mano galva, kontaktų pirkimas yra lengva tinginystės forma. Na, o šis blogo įrašas skirtas tiems, kurie turi valios ir noro siųsti naujienlaiškius tiems, kuriems tai iš tiesų aktualu.

Yra įvairių e-mail kontaktų rinkimo būdų. Iš pradžių tai padaryti atrodo sudėtinga ar net neįmanoma. Turiu pripažinti, jog sunkiausias yra kontaktų bazės sukūrimo startas. Nė netruksite pastebėti, kai kontaktų bazė užsipildys. Kad būtų lengviau startuoti, siūlau išmėginti šiuos kontaktų rinkimo būdus:

 

  • Nauji ir esami klientai.

Pirkote rankų kremą ir buvote paprašytas užpildyti mini anketą? Ir vėl prašė palikti e-mail’ą? Nepykite ant šių verslų. Jie netingi ir pasiruošė anketą. Jie pagauna savo klientą ,,nusikaltimo“ vietoje – perkantį jų produktus ar paslaugas.

Taigi, jūsų užduotis yra pagauti savo klientą ir visiškai nesvarbu, kokia forma tai padarysite. Jei esate B2B verslas, galite paprašyti kontakto eilinio pokalbio metu. Jei esate B2C verslas, galite pasiūlyti papildomą nuolaidą mėgstamiausiam kliento produktui mainais už jo kontaktus. Būkite kūrybiški ir svarbiausia – atviri! Kartais nė nesusimąstome, kad paprasčiausias tikslo paaiškinimas – kam tas kliento e-mail reikalingas – galėtų padidinti siunčiamų naujienlaiškių open rate’ą (laiško atidarymo koeficientą).

 

  • Kontaktų vakarai, seminarai, mokymai ar kiti renginiai.

Kitas ne mažiau paprastas būdas – pasinaudoti savo dalyvavimu kontaktų vakaruose, seminaruose, mokymuose ar kituose renginiuose. Kalbėkite apie tai, ką darote su užsidegimu. Papasakokite, kad užsiimate e-mail marketingu. Papasakokite, kad stipriai tikite savo produktu ar paslauga, todėl apie tai nuolat primenate žmonėms siųsdami naujienlaiškius.

Noriu priminti, kad niekas neįvyksta, jei tylime. Pagalvokite kaip galite išnaudoti dalyvavimą tam tikruose renginiuose, o ypač kontaktų vakaruose! Juk žmonės ten eina ne ko kito, o kontaktų!!!

 

  • Jūsų internetinė svetainė.

Jei turite internetinę svetainę tiesiog privalote įsidiegti įskiepį, kviečiantį prenumeruoti naujienlaiškį. Būdų, kaip pakviesti prenumeratorių, yra pačių įvairiausių. Mes naudojame iššokančias žinutes (pop-up messaging), o taip pat esame susikūrę keletą statinių skilčių. Užsukite į www.socialdrum.lt ir paieškokite patys 🙂

 

  • Įrašai Facebook ar kituose socialiniuose tinkluose.

Šis būdas yra mano mėgstamiausias. Juk viskas, ko reikia, tai nusikopijuoti nuorodą į prenumeravimo langą ir pasidalinti ja su savo sekėjais socialiniuose tinkluose. Ir tai įgyvendinama visiškai nemokamai – tam prireiks tik savojo kompiuterio!!! Jei anksčiau būtų tekę belstis į kiekvienas miesto duris, šiandien užteks paspausti porą mygtukų internete.

Tiesa, labai svarbu, kad ir čia nepamestumėte kūrybiškumo. Dažnai neužteks pakviesti prenumeruoti paprasta žinute. Kad šis būdas pavyktų turite būti surinkę tikrą fanų bazę, kuriai atskleisite savo naujienlaiškio vertę. Šitas žodis yra labai svarbus, nes jis atveria duris sėkmingai vykdomam e-mail marketingui.

Grįžkime prie ramentų. Taip, jūsų tikslas yra parduoti ramentus. Jūsų e-mail kontakto tikslas – sužinoti apie akcijas? Vargu. Jei esate makalius.lt – galbūt jums ir pakaks naujienlaiškio, kuriame nerasime nieko daugiau be šalių pavadinimų ir kelionių kainų. Tačiau, jei pardavinėjate ramentus, turite pagalvoti, kad jūsų vartotojas juos pirks retai. Todėl kokia prasmė užsisakyti naujienlaiškį? Suteikite vartotojui tikslą užsiprenumeruoti: dalinkitės patarimais apie sveikatą ar kalbėkite apie mokslo naujienas. Ir čia galioja laisvė kūrybai!

 

  • Facebook paskyros tab’as (skiltis).

Tikrai dažnai nepagalvojame apie Facebook paskyros šonuose esančius mygtukus. Gaila, nes žmonės juos tikrai dažnai spaudžia. Susikurkite naujienlaiškio prenumeratos mygtuką, susiekite jį su savo naujienlaiškio kūrimo platforma ir džiaukitės nemokamai atėjusiais kontaktais! Mes naudojame ,,Mailchimp” naujienlaiškių kūrimo platformą:

 

  • Facebook kontaktų rinkimo reklama (Facebook Leads Ads).

Tai viena iš Facebook reklamos rūšių, prieinama kiekvienam verslui, turinčiam Facebook paskyrą. Ją miniu pačioje pabaigoje, nes tai yra mokamas būdas e-mail kontaktų bazei surinkti. E-mail marketingo kampanijos sukuriamos Facebook Business Manager aplinkoje. Paruošiama kontaktų rinkimo forma, pasirenkamos reklamos pateikimo vietos.

Kuo šis kontaktų rinkimo būdas pranašesnis už anksčiau minėtus nemokamus būdus? Atsakymas – detalaus target’inimo galimybė, t.y. galimybė pasirinkti visus tikslinės auditorijos požymius ir reklamą apie Jūsų naujienlaiškį pateikti būtent jai. Jei yra poreikis, galite rinkti tam tikrame mieste gyvenančius kontaktus ar kontaktus, kurie turi specifinį interesą, pavyzdžiui, ypatingai mėgsta žvejoti. Tad kitą kartą, nusprendę investuoti ir pirkti e-mail kontaktus, geriau tai darykite Facebook reklamos pagalba, turėdami garantą, jog surinkote jums reikalingus žmones.

 

Ir tai vos keletas kontaktų rinkimo būdų, kuriuos naudojame ir mes. Tikiu, jog su laiku tapsite vis kūrybiškesni ir prasimanysite pačių įvairiausių būdų – iš kur gi gauti tų kontaktų? Linkiu sėkmingo starto, o prireikus pagalbos – laukiu laiškų 🙂

 

Social media drummer

Audronė

audrone@socialdrum.lt

Dalintis

Susisiekite