fbpx

Instagram: ko dar nežinai apie hashtag’us

2018 28 gegužės

Instagram‘o žaidimo taisyklės nuolat keičiasi, o kartu su jomis turime keistis ir mes. Strategijos, kurios veikė praeityje, nebūtinai yra efektyvios dabar. Tačiau vienas dalykas nesikeičia – tai hashtag‘ų naudojimas. Jie vis dar yra efektyvūs norint pritraukti daugiau sekėjų ar tiesiog padidinti savo įrašo matomumą. Ar gali patikėti, kad įrašas bent su vienu hashtag‘u vidutiniškai susilaukia 12,6 % daugiau įsitraukimo, nei įrašas be hashtag‘ų!?

Instagram‘as nesenai pasiūlė naujovę – galimybę sekti grotaženklius. Tai suteikia galimybę vartotojams ieškoti naujų nuotraukų ar įtraukiančio turinio per paiešką, kurios pagalba jie gali pasirinkti sekti patinkantį saitaženklį ir taip tą turinį pamatyti savo naujienų sraute. Pvz. Pasirinkus sekti saitaženklį #summer, tavo naujienų srautą pasieks nuotraukos tų žmonių, kurių neseki, tačiau jie savo nuotraukos aprašyme šį hashtag‘ą panaudojo. Todėl teisingai išnaudojant hashtag‘us, tavo nuotraukos gali atsidurti kažkieno naujienų sraute ir taip gali  pasididinti kuriamo turinio matomumą. 

Taip pat vartotojai turi galimybę nepatinkančius hashtag‘us žymėti kaip tokius, kurių savo naujienų sraute nenorėtų matyti. Kai tik nepatinkanti nuotrauka pasirodo tavo sraute, yra galimybė pasirinkti „Don‘t show for this hashtag“ ir pažymėti turinį kaip neįdomų ar netinkantį. Taip Instagram‘o algoritmas yra informuojamas, koks turinys vartotojams patinka, o kokį reikėtų grūsti toliau. 

Hashtag‘as ne į temą

Visgi, vienas dalykas išlieka aiškus – nebegalima daugiau naudoti hashtag‘ų copy-paste principu kiekviename įraše. Instagram‘o algoritmas pamatęs tai gali laikyti brukiniu ir sumažinti įrašų pasiekiamumą, ko pasekoje reiktėtų grįžti prie saitaženklių naudojimo „į temą“. Kaip žinoti kokie grotaženkliai yra „į temą“ ir kurie iš jų yra veiksmingiausi?

Tarkime, esate marketingo vadovas oro linijų įmonėje. Yra daugybė hashtag‘ų, kurie būtų populiarūs tokioje srityje: #travel #airlines #travelingworld ir pan. Prirašius keletą tokių, nuotrauka susilauktų bent keliais like‘ais daugiau, tačiau jei tikrai norisi kokybės ir įsitraukimo, reiktų naudoti specifiškesnius, t.y. pažymėti vietą ar su nuotrauka susijusius hashtag‘us. Pvz  #London, #Leeds, #coffee, #betweenflights ar pan.

Pirmiausia, reiktų vengti lėkštų hashtag‘ų, tokių kaip: #likeforlike, #follow4follow ir visų kitų, kuriuos naudoja milijonai žmonių. Nors tai ir gali atnešti kelis papildomus patiktukus ant nuotraukos, bet negali pritraukti sekėjų, kurie tikrai bus įtraukti į tavo turinį ir seks tave. Reiktų rinktis tuos hashtag‘us, kurie geriausiai nusako tave, tavo verslą ar tavo tikslinius vartotojus.  

Taip pat reiktų išsiaiškinti, kokie saitaženkliai veiksmingiausiai veikia specifiniam  objektui ir, kuriuos panaudojus efektyviai, galima gauti naujų sekėjų, padidinti įrašų matomumą ar tiesiog auginti savo bendruomenę. Tai galima pamatyti pažvelgus į industrijos lyderius ar kitus nuomonės lyderius ir išanalizavus kokius hashtag‘us naudoja jie.

Instagram‘ui pateikus galimybę sekti hashtag‘us, atsiveria platūs keliai stebėti, kokie yra dabar populiariausi ir su kuriais dar galėtum papildyti savo įrašą. Nuo to laiko, kai paspaudi „follow hashtag“, atsiranda papildoma sekcija prie sekamų paskyrų, kur gali matyti kokius dabar hashtag‘us tu seki ir pagal jau esamus Instagram‘as atrenka tuos, kurie tau gali patikti.

Stories + Hashtag = Followers

Instagram stories – dar viena vieta, kur galite didinti savo žinomumą. Naudojantis saitaženklio funkcija stories, gali ne tik didinti savo matomumą, bet ir atrasti naujas auditorijas. Kas dar nežino – Instagram‘o geo-lokacija ir hashtag‘ai taip pat turi savo stories. Saitaženklų išnaudojimas itin platus, kuomet hashtag‘as naudojamas pakankamai dažnai. Tokiu atveju galima atsidurti stories, kurios priklauso saitaženkliui. Jei tai populiarus hashtag‘as jį galima trasti kaip ir įprastą stories, kuris yra matomas 24h. 

Kol Facebook‘as dar tobulina savo stories, Instagram‘as jau suteikia galimybę stebėti ne tik ką veikia žmonės, bet sekti ir saitaženklio istorijas. Naudojant Instagram‘o hashtag‘us strategiškai, galima didinti savo  paskyros žinomumą ir skatinti ilgalaikius ryšius su kitais platformos vartotojais. Svarbu paminėti, kad esi nuolat stebimas algoritmo, todėl saitaženklius vartok atsakingai! ?

 

Social media drummer,

Lukas

Dalintis

Susisiekite