fbpx

„KANŲ LIŪTAI“: 3 ĮSIMINTINIAUSIOS REKLAMOS

2017 3 lapkričio

Jau kasmetiniu tapęs kūrybiškumo festivalis – „Kanų Liūtai“ spalio pabaigoje dar kartą sudrebino Lietuvos kino teatrus, kur įspūdingiausių ir jau apdovanotų metų reklamų suskubo pažiūrėti ne tik marketingo, žiniasklaidos ar pramogų pasaulio atstovai bet ir tie, kurie tiesiog išsiilgo kokybiško turinio reklamos. O tokių reklamų čia buvo apstu ir visos jos viena už kitą geresnės.

Džiugu, kad kasmet susidomėjimas šiuo festivaliu Lietuvoje tik auga. Likus beveik savaitei iki „Kanų Liūtų“ pradžios jau buvo sunku rasti gerų vietų vakariniuose seansuose. Rengėjai pamatę tokį ažiotažą netgi suskubo paskelbti papildomus seansus. Žinoma, šio reginio negalėjome praleisti ir mes su kolegomis. Po dviejų valandų peržiūros prireikė laiko suvokti, kurios reklamos paliko didžiausią įspūdį. Tad, susigulėjus mintims, šiame blogo įraše noriu išskirti 3 reklamas, kurios man sukėlė stipriausias emocijas.

1. Netflix’s Narcos „Spanish Lessons“

Prieš keletą metų pasirodęs ir jau daugelio (tame tarpe ir mano ?) pamėgtas serialas, Netflix pasididžiavimas, „Narcos“ išties pasižymėjo originalumu ir taip pat pateko tarp geriausių „Kanų liūtų“ reklamų su ispanų kalbos pamokomis. Kadangi serialas yra rodomas ispanų kalba, jos skambios frazės ir keiksmažodžiai greitai įstrigo žiūrovų atmintyje. Nenuostabu, kad jų vartojimas greitai persikėlė ir į socialinius tinklus. Visa tai pamatę serialo kūrėjai suskubo filmuoti ispanų kalbos pamokėles, kuriose seriale vaidinantys aktoriai moko taisyklingai tarti frazes bei paaiškina jų reikšmes. Projektas išties tapo viral. O geriausia, kad visa tai buvo panaudota rinkodaros tikslais: skatinti žiūrovus su dar didesniu entuziazmu laukti naujų serijų arba nepamiršti jau matytų epizodų. Jei dar nesate matę šio serialo, ar žiūrėdami jį jau lietuviškai įgarsintą, neatkreipėte dėmesio į šias skambias frazes, kviečiu susipažinti ir pažiūrėti, kokia puiki reklama iš viso to gavosi.

2. Who Is JohnMalkovich.com? | Get Your Domain Before It’s Gone

Jau iš pavadinimo galite suprasti, kokia pagrindė šios reklamos mintis. Jai kūrėjai išties originaliai pritaikė story telling principą ir taip žiūrovus įtraukė dar labiau laukti vis naujos reklamos dalies. Galbūt ir jūs vis dar tikitės istorijos pabaigos: ar bus gautas domenas? Paprasta ir žiupsneliu šmaikštumo pagardinta reklama išlaikė žiūrovų dėmesį ties pagrindine komunikacine žinute ir reklama išties tapo įsimintina. Jei ir jūs dar nepasirūpinote savo verslo domenu, suskubkite, kad netektų atsidurti tokioje kurioziškoje situacijoje ?


3. Merry Christmas from Syria

Ir pabaigai, reklama, kuri buvo viena iš stipriausių ir žiūrovui sugebėjo sukelti išties dviprasmiškus jausmus. Ją žiūrint ir klausant skambančios Dean Martin Let it snow kalėdinės dainos pirmąsias 4 sekundes sukyla šypsena, apima nostalgija ir norisi juoktis, tačiau reklamai pasiekus kulminaciją šypsena veide dingsta, o kūnu pradeda bėgioti šiurpuliukai. Tikrai nelengva tokia trumpa reklama žiūrovams iššaukti tokius stiprius, visiškai priešingus, jausmus. Tačiau, reklamos kūrėjams tokiu būdu puikiai pavyko atkreipti dėmesį į kasdien vykstančią treagediją Sirijoje.

Taigi, šios 3 „Kanų liūtų“ reklamos įsiminė labiausiai ir manau, kad tikrai nepaliko abejingų. Tikiu, kad ir jūs išsirinkote savo favourites bei pasisėmėte idėjų tolimesnėms savo reklaminėms kampanijoms.

P.S Negaliu su jumis nepasidalinti dar vienu to vakaro atradimu The Blaze – Teritory! Gero žiūrėjimo ir klausymosi!

Social Media Drummer‘ė
Fausta

Dalintis

Susisiekite