Reklama pasiekti iš tiesų susidomėjusį

Vieša paslaptis, jog Facebook pateikia labiausiai išvystytus reklamos kūrimo ir administravimo įrankius, lyginant su visais kitais socialinių tinklų kanalais. Galimybių tiek daug, kad visas jas išnaudoti tampa sunkiai įgyvendinamu tikslu. Dėl šios priežasties turime rinktis.

Dažnai apsiribojame tikslinės auditorijos apibrėžimu. Tačiau kelių demografinių rodiklių įvardijimas retai kada atneš norimą rezultatą. To paties amžiaus moterims gali patikti ir tikrai patiks skirtingi dalykai, todėl vien tikslinę auditoriją apibrėždami neretai sudegsime vos spėję užkurti laužą 🔥

Ačiū Facebookui, kuris nuolat tobulina galimybes reklama pasiekti IŠ TIESŲ SUSIDOMĖJUSĮ vartotoją. Viena tokių galimybių – lapkritį pristatytas atnaujinimas, skirtas padėti mums pasiekti tuos žmones, kurie bent kartą susidomėjo mūsų puslapiu bei jame patalpintu turiniu. Taigi, reklamą galėsime nukreipti į žmones, kurie:

  • apsilankė mūsų puslapyje ar jame atliko tam tikrą veiksmą
  • spaudė „patinka“ ar kaip kitaip reagavo į mūsų kurtą turinį (komentarai, pasidalinimai, karuselės peržiūros)
  • atsidarė ir peržiūrėjo mūsų kurtą turinį, spaudė ant nuorodų ar tam tikrą laiką stebėjo video turinį
  • spaudė ant „call-to-action“ mygtukų ir nebūtinai pabaigė veiksmą
    • taip galite sugauti, pavyzdžiui, naujienlaiškio prenumeratorius, kurie nepabaigė prenumeratos veiksmo, ir sukurti konkrečiai jiems skirtą patobulintą reklamą, akcentuojant atnaujinimus
  • siuntė mūsų puslapiui žinutes
  • išsisaugojo kurtus įrašus ar video
    • ši galimybė leidžia sugauti slaptus gerbėjus, nuolat stebinčius puslapio veiklą, tačiau retai viešai reaguojančius į turinį

Neblogai, tiesa? 🐛 Galimybė reklamą rodyti išvardytiems Facebook vartotojų segmentams Lietuvoje pradėjo veikti jau 2017-ųjų sausį. Tad laikas sėsti ir pakoreguoti strateginius planus, įtraukiant naujausius ir tikrai patrauklius įrankius!

KUR RASTI TOKIOS AUDITORIJOS KŪRIMO ĮRANKĮ?

Aplankę savo „Business Manager“ paskyroje esančią auditorijų skiltį (angl. Audiences), pasirinkite “Custom Audiences” įrankį. Atsivėrusiame lange matysite “Engagement on Facebook” parinktį, kuri ir nurodo galimybę pasiekti bent kartą įsitraukusius žmones.

1 pav

Spaudžiame “Page” tam, kad pasirinktume žmones, kurie bent kartą įsitraukė į tam tikro Facebook puslapio (paskyros) viešintą turinį.

2 pav

KAIP SUKURTI AUDITORIJĄ?

Savaime suprantama, jog iš pradžių teks pasirinkti puslapį, kuriam kursite naują auditoriją. Vėliau „Include“ skiltyje pasirinkite, kuriuos žmones į naujai kuriamą auditoriją įtrauksite (ar tuos, kurie įsitraukė į viešintus įrašus ar reklamas, ar apskritai visus, kurie kadanors vienaip ar kitaip įsitraukė į Jūsų puslapio veiklą Facebooke).  Čia turite net 6 galimybes:

3 pav

„In the past“ skiltyje reikia pasirinkti laiko rėžį – kiek ilgai į auditoriją įtraukiami žmonės joje išliks po to, kai įsitraukė į Jūsų turinį. Galima pasirinkti nuo 1 iki 365 dienų rėžį.

4 pav

Sukurkite auditorijai pavadinimą ir VUOLIA! Nuo šiol rodysite turinį tik tiems, kurie iš tiesų susidomėjo Jūsų produktais, arba tiems, kuriems aktualios tos pačios temos kaip ir Jūsų verslui ar organizacijai.

Čia privalau paminėti ir faktą, jog jei Jūsų puslapis ganėtinai mažas, retai dalinasi turiniu ar kuria reklamines kampanijas – tokiu būdu suformuota auditorija aprėps vos kelis šimtus ar tūkstančius vartotojų ❗️ Šią auditoriją išplėsti Jums padės Facebook Lookalike auditorijos sukūrimas, panaudojant „Engagement on Facebook – Pages“ pagalba sukurtą auditoriją. Paveikslas, esantis žemiau, parodo, kaip naujai sukurtą auditoriją kombinuoti su „Lookalike“ auditorijos kūrimo įrankiu. Tiems, kurie nėra susipažinę su „Lookalike“ auditorijų kūrimu, siūlau perskaityti mano kolegės Viltės blogo įrašą 👥

5 pav

Taigi, žvelgiant iš verslo perspektyvos (ypač e-verslo), naujas auditorijos kūrimo įrankis padės pagerinti reklaminių kampanijų rezultatus, įgyvendinti daugiau konversijų ir padėti tvirtesnį pamatą pardavimų generavimui ☀️ Į savo e-parduotuves nukreipsite daug vertingesnius vartotojus. Vertingesnius ta prasme, jog šie Jūsų verslui jau uždėjo virtualų pliusuką, bent akimirkai stabtelėję prie Jūsų puslapio ar kurto turinio ➕ Tad be didesnio vargo galėsime džiaugtis geresniais rezultatais!

Geros nuotaikos ir dar geresnių rezultatų linki

Audronė