Youtube reklama: pigu ir efektyvu

Prekiniams ženklams reklama Facebook socialinėje platformoje jau nėra naujiena. Verslas pakankamai įgudo skelbti žinią apie save šiame socialiniame tinkle, kas nulėmė stipriai padidėjusią konkurenciją. Todėl dažnai ieškoma alternatyvų – kaip dar geriau ir su mažesniais kaštais paskleisti žinią apie save. Būtent toks, dar daugelio neatrastas laukas yra YouTube vaizdo įrašų reklama. Nors paruošti ir paleisti YouTube reklamą iš pradžių gali atrodyti sudėtinga ir brangu, ypač mažesnėms organizacijoms ar verslams, viso labo tai tėra mitas. Šis blogas tai savotiškas įrodymas, kad kiekvienas norintis tai gali nesunkiai padaryti.

Kažin ar kas suabejotų YouTube socialinio tinklo populiarumu ir kodėl būtent čia yra tinkama vieta reklamuotis, bet vis dėl to noriu paminėti kelis faktus. YouTube kanale yra prisiregistravę daugiau nei vienas milijardas vartotojų, daugiausiai 18-34 m. amžiaus. Jie kiekvieną dieną peržiūri daugiau nei vieną milijardą vaizdo įrašų valandų. Lietuvoje šis socialinis tinklas yra trečioje vietoje pagal internetinių svetainių lankomumą ir atsiduria iš karto po Facebook. Todėl čia jūsų laukia didelė auditorija. Be to, čia ne tik gausybė vartotojų, bet ir pigi reklama. Už vieną vaizdo įrašo reklamos peržiūrą sumokėsite tik 0.01-0.10€!

Tačiau, prieš pradedant reklamuotis būtina pasirinkti, kokiu būdu jūs tai darysite. Todėl, kviečiu skaityti toliau ir susipažinti su vaizdo įrašų reklamos rūšimis.

True View

Tai reklaminiai vaizdo įrašai rodomi žiūrint kitus, YouTube tinkle esančius, vaizdo įrašus. Reklama gali būti rodoma prieš, viduryje arba po įrašo. Praėjus 5s vartotojai gali ją išjungti. Taigi, turite pasistengti pagrindinę žinutę pristatyti būtent per 5s laiko tarpą. Naudojant šią reklamos rūšį mokama tik už peržiūras (viena peržiūra 0.01-0.10€). Gera žinia, kad YouTube vaizdo įrašo peržiūrą užskaito tik po 30s. Todėl, jūsų reklama turi būti peržiūrėti ne mažiau nei 30s, kad jums būtų nuskaičiuoti pinigai. Jei jūsų vaizdo įrašas trumpesnis, jį turės peržiūrėti visą ir tik tuomet būsite apmokestinti.

True View Discovery

Ši reklama leidžia parengtą vaizdo įrašą iškelti Youtube paieškoje, mobiliosios aplikacijos pagrindiniame puslapyje ir šalia susijusių vaizdo įrašų. Mokėjimo sistema yra tokia pati, bet kaina kiek aukštesnė nei True View (0.2-0.15€). Didžiausias reklamos skirtumas nuo pastarosios, kad ji matoma kaip atskiras vaizdo įrašas.

Bumper ads

Trečioji ir paskutinė reklamos rūšis, kurią turėtumėte žinoti, yra Bumper ads. Tai šiek tiek efektyvesnė priemonė, nes ji neleidžia vartotojui išjungti reklamos. Šiuo atveju ji trunka 6 s ir atsiranda ant YouTube vaizdo įrašo: jo pradžioje, viduryje ar pabaigoje. Tiesa, čia jau yra mokama už kiekvieną tūkstantį peržiūrų ir Lietuvoje tai gali kainuoti apie 1,70 €.

Apžvelgus šias 3 reklamos rūšis, negalima išskirti vienos kaip geresnės prieš kitas. Kuri reklama tinkamiausia prekiniam ženklui, priklauso nuo jūsų tikslų ir galimybių. Ilgesnes reklamas dažnai naudoja tokie prekiniai ženklai kaip Ežys ar Old Spice. Paieškoje iškeliamą reklamą renkasi Vimeo, o 6 s reklamą dažnai naudoja net ir pats YouTube! Todėl nesvarbu, kokio ilgio jūsų reklaminis įrašas, svarbiausia, kad jis sudomintų vartotojus.

Galiausiai, reikia nepamiršti ir įsidėmėti kelis aspektus, kurie yra svarbūs kuriant YouTube reklamą:

  • Visa reklamos kampanija kuriama Adwords įrankiu;
  • Norimą naudoti reklamą būtina įkelti į YouTube aplinką;
  • Svarbu pasirinkti tematiką, prie kurios nenorite, kad jūsų reklama būtų rodoma;
  • Atsižvelgiant į tai, kad vis daugiau žmonių YouTube žiūri per mobiliuosius įrenginius, didesnę biudžeto dalį galima skirti reklamos rodymui būtent mobiliųjų naudotojams.

Viską apibendrinant, šios 3 YouTube reklamos rūšys – tai 3 galimybės Jūsų prekės ženklo žinomumui didinti. Suskubkite jas išbandyti, kol tokios galimybės nesuodė visas būrys verslų. Mokantiems kurti įtraukiančius vaizdo įrašus rekomenduoju pagalvoti apie ilgesnes True View ir True View Discovery reklamos galimybes, o sugebantiems savo verslą, produktą ar paslaugą pristatyti per 6s – Bumper ads. Kviečiu neužsisėdėti jums įprastose reklamų kūrimo platformose ir drąsiai išeiti iš komforto zonos!

Social media drummer

Neringa