fbpx

SOCIALDRUM

EN

SON DE FLOR

PRADŽIA / PORTFOLIO / SON DE FLOR

2023

IŠŠŪKIS

Prekės ženklas Son De Flor - Baltijos šalių linines sukneles ir kitus lininius produktus gaminantis verslas, veikiantis tik internetu. Šis klientas, būdamas dar itin jaunas (1.5 metų), pas mus atėjo su didžiule užduotimi - pasirūpinti visu skaitmeniniu prekės ženklo našumu ir vygdyti su tuo susijusias kampanijas META ir Google platformose.

VEIKSMAI

Per daugiau nei 4 bendrus veiklos metus, sukūrėme tvirtą konversijų kanalo strategiją, siekdami išplėsti naujų klientų kiekį ir padidinti lojalių klientų gyvenimo vertę. Šie tikslai buvo įgyvendinti pasitelkiant socialinės žiniasklaidos priemones, klientų ir el. paštų sąrašus, internetinę paiešką, reklamos istorinius duomenis, vykdant kelias mėnesines reklamos kampanijas, atliekant pasikartojančias duomenų analizes, bendrąsias verslo plėtros konsultavimo sesijas ir sukuriant rinkodaros informacijos centrą per reklamos A/B testus. Reklama vykdoma Šiaurės Amerikoje, Europoje, Azijoje, Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.

REZULTATAI

Per daugiau nei 4 metus, visapusiškai besirūpinant skaitmeniniu prekės ženklo našumu, Son De Flor verslas išaugo daugiau nei 4 kartus, o metinės jo pajamos pasiekė milijonus. Vidutiniškai 50 - 60 reklaminių kampanijų per mėnesį visame pasaulyje sukuria solidžią investicijų grąžą abiejose srityse: pritraukia naujų klientų ir padidina esamų klientų gyvenimo trukmę. Per šį glaudaus bendradarbiavimo laiką surinkta šimtus tūkstančių sekėjų, pasiekta milijonas žmonių ir šimtas optimizuotų konversijų.

Socialinių tinklų administravimas